S-26 SMA Gold Step 1

My omel-omel sebelum minum formula milk Frisolac, saya beri Biolac. Sebelum tu saya beri omel-omel S-26 SMA Gold Step 1 kononnya nak bagi sama apa yang diminum ketika di pusat perubatan. Rupanya tak serasi dengan omel-omel. Sebab tu bertukar kepada Biolac tapi atas nasihat doc Biolac tak ada khasiat, saya bertukar sekali lagi kepada Frisolac. Sampai harini najis omel-omel ok je. Lembut je tak keras pun.
Hubs fikir sebab awal minun di pusat perubatan dengan S-26 tu okay, Pak Incek tanoa bincang dengan saya terus beli stok 2 sebab kebetulan manjaku kat area rumah mak ada buat sale. Baru bukak sekotak, minum pun adalah dalam 2 hari omel-omel tak serasi. Terus lah terbiar kita yang dah dibuka tu. So, apa nak buat dengan kotak yang masih belum dibuka tu? Nak let go lah kalau ada yang nak beli. Tapi kena ingat ya, S-26 SMA Gold Step 1 lah. Baby yang dah minum step 2 tak bolehlah reverse balik. Harga RM56.90 including postage. Sapa cepat saya post! Hahah...email me at azaupm@yahoo.com.sg kalau berminat. Nak lagi mudah wassap je 0193345290.

Okay.. Salam kasih sayang semua.

Comments

Popular Posts