Tuesday, 21 May 2013

My Dear Iman Zara : 3 Serangkai, Rotavirus & Pnemucoccal

Hari ni Omel kene cucuk. Kanan kiri peha kene cucuk. 3 serangkai, rotavirus, pnenumococcal sekali. Macam biasa, tiap kali kene cucuk mesti Omel jerit marah kat doctor. Tapi kejap je. Macam biasa paed Omel Dr. Nazim dari AzZahrah.

Hari ni dalam sejarah, Pak Incek yang bawa Omel ke klinik. Saya tak ikut sebab ada kursus. Nasib baik tak meragam. Macam selalu, Omel tak meragam pun tiap kali nak cucuk. Dan macam selalu mesti main-main dengan Doc sebelum balik. Tadi timbang berat Omel dah naik 0.4 kg lagi jadi 7.8 kg. Wah!! Patutla bahu ibu rasa semacam je..hehhe

Sebelum kene cucuk

Plaster comel lepas cucuk

No comments:

Post a Comment

Anda memang awesome. Sebab itulah anda komen entry saya.

PENAFIAN @ DISCLAIMER

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di alenewphase.blogspot.com ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada alenewphase.blogspot.com. SEKIAN.

Adalah dimaklumkan sekali lagi apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998