My Dear Iman Zara : 29 Jun 2013 Kenduri Aqiqah Iman Zara & Zayyan Yusuff

Saya mengaku
Ini adalah entri KEPAM. Duduk dalam draft berbulan lamanya.
Tunggu jin Mood datang baru nak publish.

Sebenarnya cuma nak cerita pasal Majlis Aqiqah Cik Omel Iman Zara Jefri
Yang saya sertakan sekali dengan anak buah Zayyan Yusuff Mohd Hafiz
pada 29 Jun 2013


Tuan rumah dengan adik ke -4 Dillah.
Inilah kambing aqiqah untuk Cik Omel. Seekor biri manakala anak buah seekor kambing
Hati meronta sangat nak pelamin untuk Cik Omel. Inilah dia tapi taknak cradle. Tumbang pulak nanti cradle, jadi saya request untuk yang seperti ini sahaja
Zayyan Yusuff with ibu dan babah
Inilah keluarga saya. Tq yang sama-sama menjayakan
5 beradik perempuan
Kamilah ibu ayah perantin pada hari itu
Saya rasa semuanya lengkap seperti yang saya inginkan.

Ada marhaban
Ada door gift untuk kanak-kanak
Ada door gift untuk orang dewasa
Ada pelamin
Ada menu yang super duper delecious. Tq UBE Catering
Ada candy booth untuk birthday party
Ada photographer. Tq SENS PICTURES
Ada semua adik beradik saya. Alhamdulillah
Ada adik beradik sebelah suami
Dengan kehadiran kawan-kawan
Dan saudara mara yang turut memeriahkan
Terima kasih semua!

Sempat juga meraikan hari lahir anak buah saya dan suami


Banyak lagi gambar tak berupload. Nanti kalau ada masa upload kat pesbuk!

Nota tangan : Saya cuba! Saya cuba untuk upload selebih gambar. Insyaallah!


Updated :




Comments

Popular Posts