Lagu-Lagu Asam Pedas Untuk Dia

Assalamualaikum..Selamat pagi, selamat GST, Selamat hari khamis dan selamat serba serbi.

Tak dapat nak bebel panjang-panjang. Nak share sedikit yang hangat beberapa hari lepas. Sapa tengok Asam Pedas Untuk Dia? #apud Angkat tangan sekarang. Takyahlah nak sorok tangan tu tak ngaku. Hahaha..Kita tengok jugaakkkkk.. Apa saya nak share? Nak share lagu-lagu atau runut bunyi dalam drama tu. Saya rasa lagu-lagu dalam #apud tu menjadi best-best belaka sebab sesuai dengan scene-scene yang dipaparkan. Ok saya listkan dan kot ada yang bertambah sila lah pos di komen. List ni saya gigih cari sendiri tau. Dengar lagu tu satu persatu. Hahah..Gigihkan? 

OST Dengarlah Rindu by Nur Farhan
Maafkan aku by Mytha
Ku pilih hatimu by Ussy feat Andika Pratama
Inginku by Raisa
Saat harus memilih by Seventeen
Cintaku sejati by Pasto
Karena hati bicara by andi arsyil feat oki setiana dewi
Dengarlah aku by Maria Calista
Tak seindah malam kelmarin by D' baginda
Bunga-Bunga Cinta by Dude Harlino feat Asmirandah 

Comments

Popular Posts