Thursday, 2 April 2015

Lagu-Lagu Asam Pedas Untuk Dia

Assalamualaikum..Selamat pagi, selamat GST, Selamat hari khamis dan selamat serba serbi.

Tak dapat nak bebel panjang-panjang. Nak share sedikit yang hangat beberapa hari lepas. Sapa tengok Asam Pedas Untuk Dia? #apud Angkat tangan sekarang. Takyahlah nak sorok tangan tu tak ngaku. Hahaha..Kita tengok jugaakkkkk.. Apa saya nak share? Nak share lagu-lagu atau runut bunyi dalam drama tu. Saya rasa lagu-lagu dalam #apud tu menjadi best-best belaka sebab sesuai dengan scene-scene yang dipaparkan. Ok saya listkan dan kot ada yang bertambah sila lah pos di komen. List ni saya gigih cari sendiri tau. Dengar lagu tu satu persatu. Hahah..Gigihkan? 

OST Dengarlah Rindu by Nur Farhan
Maafkan aku by Mytha
Ku pilih hatimu by Ussy feat Andika Pratama
Inginku by Raisa
Saat harus memilih by Seventeen
Cintaku sejati by Pasto
Karena hati bicara by andi arsyil feat oki setiana dewi
Dengarlah aku by Maria Calista
Tak seindah malam kelmarin by D' baginda
Bunga-Bunga Cinta by Dude Harlino feat Asmirandah 

No comments:

Post a Comment

Anda memang awesome. Sebab itulah anda komen entry saya.

PENAFIAN @ DISCLAIMER

Segala isi kandungan dan gambar-gambar di alenewphase.blogspot.com ini tidak boleh ditiru, dihasilkan semula dalam bentuk-bentuk lain, dipindahmilik, dicetak, disimpan atau digunakan semula. Setiap rujukan hendaklah memberi kredit dan/atau rujukan kepada alenewphase.blogspot.com. SEKIAN.

Adalah dimaklumkan sekali lagi apa-apa komen, permintaan, cadangan atau komunikasi lain yang lucah, sumbang, palsu, mengancam atau jelik sifatnya dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu orang lain; atau memulakan suatu komunikasi dengan menggunakan mana-mana perkhidmatan aplikasi, sama ada secara berterusan, berulang kali atau selainnya, dan dalam masa itu komunikasi mungkin atau tidak mungkin berlaku, dengan atau tanpa mendedahkan identitinya dan dengan niat untuk menyakitkan hati, menganiayai, mengugut atau mengganggu mana-mana orang di mana-mana nombor atau alamat elektronik, adalah melakukan suatu kesalahan, tindakan boleh diambil mengikut akta AKTA 588, AKTA KOMUNIKASI DAN MULTIMEDIA 1998