PENGAMATAN PILEM ~ ADNAN SEMPIT - CLASH OF THE TITANS - KICK ASS

Banyak saya nak cite tau tapi ntahlah..Keje asyik nak jeles je. Asyik tak bagi saya nak mengupdate. Ok, Mulakan dengan gosok gigi..Pastu..Dah! Dah! Jangan nak melalut kelaut je. Pssst...tengok neh dulu. Heheheh *wink*
Saya nak terus cite pasal pilem yang saya tengok dari Jan sampai April 2010. Inilah tujuan asalnya. Bukan nak cite saya gosok gigi lambat pagi tadi ke, bangun lambat pagi tadi ke..Dah! Dah! Cik Ale tolong fokes..heheh

Ok, pilem ni saya tengok dengan Pak Incek on Januari. Rasanya de story pasal menonton Adnan Sempit kan sebelum ni? Ok, lawaklah cite tu. Tak nampak sangat plastiknya. Tapi heroin tu macam force sangat watak tu. Tak nampak bersahaja. Still keras lagi karekter tu. Pape pun, saya sukakan watak wawa dan bobby. Sempoi gile dan buat saya gelak kuat.  Sekarang ni muncul pulak Adnan Sempit TV Series. Tapi siyes saya tak sempat nak tengok lagi. Ceh! Bz konon..hehehhe..

  Ok..Yang ni memang pilem best giler saya tengok, Pergh...Saya bukan cerdik pasal pembuatan pilem. So, nak bagi ribiu lebih-lebih pun tak reti. Apa yang saya tau, pilem ni memang best gaban. Teknik yang digunakan nampak smooth. Macam real je...Saya bagi rate 4/5 star. Oklah tu kan?kan?
Ok..Muvie yang ni? Macam f*** je. Bosan gila. Pak Incek siap tido kat sebelah saya. Pilem ni aksi komedi. Pasal SUPERHERO. Superhero ampeh! Ntah apa-apa ntah! Tak sangka plak Nicholas Cage sanggup belakon pilem cenggini. Watak budak pandai fight tu je yang menarik minat saya. Rate yang saya nak bagi 2/5 star je. Siyes bosan..Tayahla korang nak tengok pun.











Comments

Popular Posts